Книга Зв’язки бібліотек з громадськістю в соціокультурному просторі регіону

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

У монографії розглянуто основні теоретичні підходи до застосування зв’язків з громадськістю в бібліотечних установах, а також практичні засади використання PR-технологій в обласних універсальних наукових бібліотеках. Висвітлення здобутків центральних бібліотек США та Західної Європи у сфері розбудови зв’язків з різними цільовими групами, дає змогу застосування сучасних трендів public relations, демонструючих свою ефективність в світі. Розроблено релевантну модель системного розвитку ефективних зв’язків вітчизняних бібліотек з громадськістю в соціокультурному просторі регіону, що ґрунтується на послідовності визначених дій (аналіз ситуації, постановка цілей, розроблення і впровадження плану комунікації з різними цільовими групами, аналіз ефективності проведеної кампанії); наявності кваліфікованих фахівців та їх можливості оперувати PR-інструментами; підтримці органів державної влади та місцевого самоврядування; залученні до співпраці спонсорів та фандрейзерів, приверненні уваги ЗМІ завдяки проведенню інноваційних проектів та генерації креативного контенту.

Видання розраховане на науковців, аспірантів, студентів напряму підготовки реклама, зв’язки з громадськістю, бібліотекознавство, інформологія, співробітників різних рівнів бібліотечної сфери, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми розвитку зв’язків з громадськістю.

Продавец товара
Код товара
879637
Описание книги

У монографії розглянуто основні теоретичні підходи до застосування зв’язків з громадськістю в бібліотечних установах, а також практичні засади використання PR-технологій в обласних універсальних наукових бібліотеках. Висвітлення здобутків центральних бібліотек США та Західної Європи у сфері розбудови зв’язків з різними цільовими групами, дає змогу застосування сучасних трендів public relations, демонструючих свою ефективність в світі. Розроблено релевантну модель системного розвитку ефективних зв’язків вітчизняних бібліотек з громадськістю в соціокультурному просторі регіону, що ґрунтується на послідовності визначених дій (аналіз ситуації, постановка цілей, розроблення і впровадження плану комунікації з різними цільовими групами, аналіз ефективності проведеної кампанії); наявності кваліфікованих фахівців та їх можливості оперувати PR-інструментами; підтримці органів державної влади та місцевого самоврядування; залученні до співпраці спонсорів та фандрейзерів, приверненні уваги ЗМІ завдяки проведенню інноваційних проектів та генерації креативного контенту.

Видання розраховане на науковців, аспірантів, студентів напряму підготовки реклама, зв’язки з громадськістю, бібліотекознавство, інформологія, співробітників різних рівнів бібліотечної сфери, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми розвитку зв’язків з громадськістю.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
214 грн
Нет в наличии
Бумажная книга