Книга Уроки лояльності. Досвід компанії "Southwest Airlines". Погляд ізсередини

Книга Уроки лояльності. Досвід компанії "Southwest Airlines". Погляд ізсередини

2 Отзывы
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

Книга Лоррейн Ґраббс, президента компанії «Lessons іn Loyalty», адресована організаціям і керівникам усіх рівнів. Мета її - дати бізнес-лідерам інструменти та ресурси для створення позитивної і продуктивної корпоративної культури в рамках концепції: «Задово­лений клієнт починається із задоволеного співробітника». Керуючись багаторічним досвідом керівної роботи в авіакомпанії «Southwest Airlines», автор пропонує читачам уроки, багаторазово перевірені прак­тикою. Вона незмінно підкреслює необхідність за будь-яких обставин високо цінувати людей, формуючи тим самим лояльність співробітників, відданість клієнтів і високі прибутки компанії.

Продавец товара
Код товара
879865
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

Книга Лоррейн Ґраббс, президента компанії «Lessons іn Loyalty», адресована організаціям і керівникам усіх рівнів. Мета її - дати бізнес-лідерам інструменти та ресурси для створення позитивної і продуктивної корпоративної культури в рамках концепції: «Задово­лений клієнт починається із задоволеного співробітника». Керуючись багаторічним досвідом керівної роботи в авіакомпанії «Southwest Airlines», автор пропонує читачам уроки, багаторазово перевірені прак­тикою. Вона незмінно підкреслює необхідність за будь-яких обставин високо цінувати людей, формуючи тим самим лояльність співробітників, відданість клієнтів і високі прибутки компанії.

Отзывы
2 Отзывы
Нету отзывов
Возникли вопросы? 0-800-335-425
142 грн
220 грн
- 36%
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки