Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

От издателя:

У підручнику розглядаються загальна теорія, сучасні концепції та основні принципи маркетингу, вітчизняний і світовий досвід маркетингової діяльності. Надаються відомості щодо методів прогнозування по питу, формування ринкових стратегій підприємства, ведення маркетингової інноваційної діяльності, розробки цінової та збутової політики, маркетингової логістики, системи маркетингових комунікацій, принципів міжнародного маркетингу. Викладено практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, статистичної обробки даних, формування конкурентної і товарної стратегії підприємства, управління ризиками та інноваційною діяльністю. Автори використовують методи навчання, які ґрунтуються на аналізі конкретних практичних ситуацій, що дає змогу студентам оволодіти методикою застосування на практиці отриманих знань, сприяє розвитку аналітичних здібностей, готує їх до самостійного прийняття управлінських рішень.

Для студентів, магістрантів, аспірантів та викладачів економічних факультетів напрямів “Маркетинг”, “Економіка і підприємництво” та “Міжнародна економіка”. Книга буде корисною також маркетологам-практикам та підприємцям

Продавець товару
Код товару
433032
Опис книги

От издателя:

У підручнику розглядаються загальна теорія, сучасні концепції та основні принципи маркетингу, вітчизняний і світовий досвід маркетингової діяльності. Надаються відомості щодо методів прогнозування по питу, формування ринкових стратегій підприємства, ведення маркетингової інноваційної діяльності, розробки цінової та збутової політики, маркетингової логістики, системи маркетингових комунікацій, принципів міжнародного маркетингу. Викладено практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, статистичної обробки даних, формування конкурентної і товарної стратегії підприємства, управління ризиками та інноваційною діяльністю. Автори використовують методи навчання, які ґрунтуються на аналізі конкретних практичних ситуацій, що дає змогу студентам оволодіти методикою застосування на практиці отриманих знань, сприяє розвитку аналітичних здібностей, готує їх до самостійного прийняття управлінських рішень.

Для студентів, магістрантів, аспірантів та викладачів економічних факультетів напрямів “Маркетинг”, “Економіка і підприємництво” та “Міжнародна економіка”. Книга буде корисною також маркетологам-практикам та підприємцям

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
282 грн
Немає в наявності
Паперова книга