Книга Піаритись не можна зупинитись

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

Книга увійшла до освітньої програми Національного Авіаційного Університету та Державного Університету Телекомунікацій.

Книга «Піаритись не можна зупинитись» написана для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця, і розповідає, як через публікації у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання.

У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для «розігріву» будь-якої потрібної аудиторії і т.п. Реальні приклади допомагають пояснити та освоїти підходи до правильної роботі з журналістами.

Якщо читач займається бізнесом, політичною діяльністю, очолює громадську організацію або благодійний фонд, в книзі знайдуться поради, які допоможуть набрати додаткову медіавагу. Ділові рекомендації в книзі навчать читача системно підходити до Public Relations, як до управління армією, визначать види та елементи «ладу».

Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.

Продавец товара
Код товара
983150
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

Книга увійшла до освітньої програми Національного Авіаційного Університету та Державного Університету Телекомунікацій.

Книга «Піаритись не можна зупинитись» написана для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця, і розповідає, як через публікації у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання.

У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для «розігріву» будь-якої потрібної аудиторії і т.п. Реальні приклади допомагають пояснити та освоїти підходи до правильної роботі з журналістами.

Якщо читач займається бізнесом, політичною діяльністю, очолює громадську організацію або благодійний фонд, в книзі знайдуться поради, які допоможуть набрати додаткову медіавагу. Ділові рекомендації в книзі навчать читача системно підходити до Public Relations, як до управління армією, визначать види та елементи «ладу».

Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.

Отзывы
9 Отзывов
Нету отзывов
Возникли вопросы? 0-800-335-425
450 грн
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки