Книга Основи теорії мовної комунікації

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

От издателя:

Комунікативна компетентність (знання й уміння) є ключовим чинником у будь-якій сфері діяльності та значною мірою визначає успіх людини. На формування її спрямований пропонований навчальний посібник, який містить виклад сутності мовної комунікації з урахуванням новітніх теоретичних досягнень. Основну увагу в ньому приділено засобам мовного коду в комунікації, мовленнєвій поведінці комунікантів, комунікативним стратегіям і тактикам, способам мовленнєвого впливу, культурі та ефективності мовної комунікації, етноспецифіці мовленнєвого спілкування. Матеріал викладено у взаємозв’язку теорії та практики мовної комунікації. Є в ньому завдання і тексти для аналізу, які ілюструють різні типи і форми людської комунікації (інтерв’ю, промови, електронні повідомлення, рекламні оголошення, ділові листи, закони, анотації тощо), термінологічний словник і англо-український словник найпоширеніших спеціальних термінів.

Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться журналістам, фахівцям із реклами і паблік рілейшнз, усім, хто відповідає за роботу з персоналом організації, зовнішні і внутрішні комунікації, а також намагається удосконалити навички ефективного спілкування.

Продавец товара
Код товара
430125
Описание книги

От издателя:

Комунікативна компетентність (знання й уміння) є ключовим чинником у будь-якій сфері діяльності та значною мірою визначає успіх людини. На формування її спрямований пропонований навчальний посібник, який містить виклад сутності мовної комунікації з урахуванням новітніх теоретичних досягнень. Основну увагу в ньому приділено засобам мовного коду в комунікації, мовленнєвій поведінці комунікантів, комунікативним стратегіям і тактикам, способам мовленнєвого впливу, культурі та ефективності мовної комунікації, етноспецифіці мовленнєвого спілкування. Матеріал викладено у взаємозв’язку теорії та практики мовної комунікації. Є в ньому завдання і тексти для аналізу, які ілюструють різні типи і форми людської комунікації (інтерв’ю, промови, електронні повідомлення, рекламні оголошення, ділові листи, закони, анотації тощо), термінологічний словник і англо-український словник найпоширеніших спеціальних термінів.

Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться журналістам, фахівцям із реклами і паблік рілейшнз, усім, хто відповідає за роботу з персоналом організації, зовнішні і внутрішні комунікації, а також намагається удосконалити навички ефективного спілкування.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
67 грн
Нет в наличии
Бумажная книга