Вход или регистрация
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
Бесплатно по Украине
Без выходных, с 9 до 20
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито широке коло проблем, пов’язаних, із цілями і функціями маркетингових досліджень; загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експеримент, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо); дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій.
Для здобувачів вищої освіти і викладачів спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління і адміністрування», а також здобувачів вищої освіти інших спеціальностей, які вивчають дисципліну «Маркетингові дослідження». Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів-практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами.
У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито широке коло проблем, пов’язаних, із цілями і функціями маркетингових досліджень; загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експеримент, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо); дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій.
Для здобувачів вищої освіти і викладачів спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління і адміністрування», а також здобувачів вищої освіти інших спеціальностей, які вивчають дисципліну «Маркетингові дослідження». Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів-практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами.