Книга Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній

Книга Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній

3 Отзывы
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період.

Карлґаард ідентифікує п’ять ключових змінних, які складають «Людський фактор» кожної організації:

  • довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність?);
  • розум (формальна освіта швидко застаріває. Як іти в ногу з часом?);
  • командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим);
  • смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною». Як знайти емоційні точки дотику?);
  • історія (яким був саме ваш шлях? Перетворіть історію свого успіху в стимул і мотивацію для інших).

«Кажуть, що скоро на більшості професій нас замінять роботи, – коментує PR-директорка 1+1 Медіа, Світлана Павелецька. – Майже всюди, де людський фактор можна прибрати. Але все ж таки, саме він залишиться обов’язковою запорукою успіху для будь-якої компанії. Що робити компаніям, аби постійно розвивати свої «soft skills» та завдяки потужній команді протистояти кризам і викликам часу, – ця книжка саме про це. Обов’язковий must read для тих, хто хоче залишатися конкурентоспроможними в епоху роботів».

Продавец товара
Код товара
748395
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період.

Карлґаард ідентифікує п’ять ключових змінних, які складають «Людський фактор» кожної організації:

  • довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність?);
  • розум (формальна освіта швидко застаріває. Як іти в ногу з часом?);
  • командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим);
  • смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною». Як знайти емоційні точки дотику?);
  • історія (яким був саме ваш шлях? Перетворіть історію свого успіху в стимул і мотивацію для інших).

«Кажуть, що скоро на більшості професій нас замінять роботи, – коментує PR-директорка 1+1 Медіа, Світлана Павелецька. – Майже всюди, де людський фактор можна прибрати. Але все ж таки, саме він залишиться обов’язковою запорукою успіху для будь-якої компанії. Що робити компаніям, аби постійно розвивати свої «soft skills» та завдяки потужній команді протистояти кризам і викликам часу, – ця книжка саме про це. Обов’язковий must read для тих, хто хоче залишатися конкурентоспроможними в епоху роботів».

Отзывы
3 Отзывы
Нету отзывов
Возникли вопросы? 0-800-335-425
250 грн
Акция
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки