Книга Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму. Теорія, механізм формування та управління

Книга Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму. Теорія, механізм формування та управління

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

Сільський туризм в Україні з’явився наприкінці ХХ ст. і продовжує розвиватися швидкими темпами, підвищується попит на цей туристичний продукт. Доходи від агротуризму є частиною внутрішніх джерел інвестицій для розвитку сільськогосподарського виробництва і підтримки життєвого рівня в сільській місцевості.

В умовах високого рівня конкуренції підприємства зеленого туризму прагнуть до зниження витрат, зниження цін на туристичні послуги, поліпшення споживчих послуг, використання інструментарію маркетингу для отримання конкурентних переваг. Конкурентними перевагами агротуризму є: створення нових робочих місць для сільського населення, розвиток виробництва екологічно чистих продуктів харчування, збільшення фінансових потоків на селі, приплив інвестицій, збільшення добробуту сільського населення, створення сучасної соціально-побутової інфраструктури на селі, розвиток ремесел, підвищення ролі місцевого самоврядування тощо.

Дана монографія присвячена дослідженню механізму формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму.

Автори пропонують до розгляду монографію як науковцям, викладачам, аспірантам, студентам так і власникам садиб сільського зеленого туризму, а також всім тим, хто цікавиться проблемами формування та управління підприємствами сільського зеленого туризму України. Книга може бути використана при викладанні дисциплін: «Маркетинг», «Стратегічне управління підприємством», «Управління конкурентоспроможністю підприємств», «Менеджмент туризму».

Продавец товара
Код товара
753648
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

Сільський туризм в Україні з’явився наприкінці ХХ ст. і продовжує розвиватися швидкими темпами, підвищується попит на цей туристичний продукт. Доходи від агротуризму є частиною внутрішніх джерел інвестицій для розвитку сільськогосподарського виробництва і підтримки життєвого рівня в сільській місцевості.

В умовах високого рівня конкуренції підприємства зеленого туризму прагнуть до зниження витрат, зниження цін на туристичні послуги, поліпшення споживчих послуг, використання інструментарію маркетингу для отримання конкурентних переваг. Конкурентними перевагами агротуризму є: створення нових робочих місць для сільського населення, розвиток виробництва екологічно чистих продуктів харчування, збільшення фінансових потоків на селі, приплив інвестицій, збільшення добробуту сільського населення, створення сучасної соціально-побутової інфраструктури на селі, розвиток ремесел, підвищення ролі місцевого самоврядування тощо.

Дана монографія присвячена дослідженню механізму формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму.

Автори пропонують до розгляду монографію як науковцям, викладачам, аспірантам, студентам так і власникам садиб сільського зеленого туризму, а також всім тим, хто цікавиться проблемами формування та управління підприємствами сільського зеленого туризму України. Книга може бути використана при викладанні дисциплін: «Маркетинг», «Стратегічне управління підприємством», «Управління конкурентоспроможністю підприємств», «Менеджмент туризму».

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
270 грн
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки