Аудиокнига Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.

У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.

Виконавець: Матвій Ніколаєв
Тривалість: 10:51:00

Код товара
1487903
Где читать книгу?
icon
Читайте и слушайте книги в мобильном приложении
Описание книги

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.

У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.

Виконавець: Матвій Ніколаєв
Тривалість: 10:51:00

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
259 грн
icon-audio Аудио книга
Предупреждение! После покупки эта книга будет доступна для чтения только в мобильном приложении Yakaboo.
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank